Chaos om u heen heeft chaos in uw hoofd tot gevolg. Door het opruimen van uw woonomgeving keert de rust terug!

rommelige_kamer

Uw huis op orde


Heeft u last van een huis vol spullen, staan uw zolder en/of garage vol met dozen en meubels die u niet meer gebruikt, puilen uw kledingkasten uit? Is uw administratie een rommeltje. Het kan lastig zijn om dit zelf op te ruimen. Als het u boven het hoofd groeit en u weet niet waar u moet beginnen dan kunt u de hulp van ZO! inschakelen.

Waarmee helpt een professional organizer

(ook wel opruimcoach of huishoudcoach genoemd)
  • Opruimen van de woning of delen daarvan (schuur, zolder, provisiekast, werkkamer, enzovoorts)
  • Structuur aanbrengen in huishoudelijke activiteiten
  • Verhuizingen
  • Op orde brengen van de administratie
  • Dag/week/maandplanningen
  • Opruimtips en opbergtips

Het eindresultaat


Het eindresultaat is een opgeruimd huis waar alles een vaste plaats heeft gekregen. Kasten en ruimten zijn ingedeeld. Het is handig en efficiënt. Doordat u overzicht heeft en u veel tips en trucs heeft geleerd is het voortaan makkelijker om uw huishouden op orde te houden.

Ervaring heeft geleerd dat mensen tot rust komen als hun huis opgeruimd is.

Nooit meer zoeken naar kwijtgeraakte papieren!

Uw administratie op orde

Veel mensen vinden het lastig om hun papierwerk goed te organiseren. Daardoor liggen hun belangrijke papieren verspreid door het huis in verschillende laatjes en kasten. En zijn ze lastig terug te vinden als het nodig is.

Eenvoudig en snel

Dit probleem is gemakkelijk op te lossen. Voor slechts 195,- euro ontvangt u 3 ordners, een inhoudsopgave, tabbladen en stickers waarmee u in een handomdraai uw papieren snel en overzichtelijk kunt opbergen. Ondersteuning van ZO! is hierbij inbegrepen.
ZO! levert de ordners bij u af en helpt u vervolgens gedurende 3 uur om uw papieren op de juiste manier op te bergen.

Door de duidelijke ordner indeling en de begeleiding van ZO! bent u verzekerd van een goede voortgang. U kunt met een gerust hart deze opruimklus aan.

administratie-particulier

Voortaan heeft u overzicht over uw papierwerk.

De werkzaamheden van ZO! kunnen worden vergoed uit het PGB.

HZ-5-730X500

Ziekte of beperking

Als u door ziekte of een beperking extra hulp nodig heeft kan een professional organizer een uitkomst zijn. Denk hierbij aan hulp bij het organiseren van uw huishouden, het op orde brengen van uw administratie, het herindelen van uw spullen waardoor ze beter onder handbereik zijn in geval van een lichamelijke beperking.

ADHD, Autisme

Maar ook hulp bij ADHD of autisme vallen onder het vakgebied van een Professional Organizer. Juist zij zijn zeer geholpen met een vaste, duidelijke structuur, een weekschema en een opgeruimde woonomgeving of slaapkamer.

Aanvragen PGB of zorg vanuit de WMO

Denkt u in aanmerking te komen voor een PGB dan kan ZO! u adviseren in de aanvraag hiervoor en u op weg helpen. Daarnaast heeft ZO! een contract met de gemeenten BUCH en HAL waardoor er ook zorg vanuit de wet WMO, zorg in natura (ZIN) geboden kan worden.

Informatie kunt u vinden op de volgende websites:

 

Ervaring heeft geleerd dat mensen tot rust komen als hun huis opgeruimd is.

WAT KLANTEN ZEGGEN?

"Structuur in het huishouden."

Hester kwam begin 2012 bij ons in een zeer hectische periode. Als alleenstaand moeder met 4 kinderen die allen een lichte stoornis in het autisme spectrum hebben, kwam ik in een korte tijd voor de ziekte en het overlijden van mijn moeder, het leegruimen van haar huis plus mijn eigen verhuizing te staan, en ik was het overzicht een beetje kwijt. Daarbij waren er natuurlijk veel emoties waardoor het niet altijd lukte om goed aan te pakken en door te werken. Hester heeft me met milde hand door het proces geleid, ze was geduldig maar ook zeer consequent, ze hielp me met het opstellen en afwerken van klussenlijsten en stimuleerde me op punten waar ik zelf niet meer verder kon. Het resultaat is nu, driekwart jaar later, dat we goed gesettled zijn in onze nieuwe woning, en dat de meeste zaken rond het overlijden van mijn moeder zijn afgehandeld en dat ook het meeste verdriet een plekje heeft gekregen. Ik merk aan mezelf dat ik meer energie heb gekregen en makkelijker dingen aanpak. Hester is erg to the point, ze weet enorm van aanpakken, heeft veel energie. Ze is toekomstgericht en positief ingesteld. Ik kan haar iedereen die hulp nodig heeft bij het structureren van het huishouden en andere werkzaamheden van harte aanbevelen!

Mw. Nater, Schagen

"Spijt"

Met jou heb ik nog nooit een beslissing genomen waar ik spijt van heb. Nu ben ik zelf aan de slag en heb al twee keer spijt!!!. Je hebt echt een talent!

mw. Bos, Castricum

"De kamer van mijn zoon"

De kamer van mijn zoon was ooit een ruime lichte kamer. Kinderen spelen soms lang, soms kort met speelgoed. Moeilijk om voor een ander uit te maken wat bewaard moet blijven. Samen met je kind een kamer uitmesten zal met het ene kind prima gaan en met het andere kind moeilijk. Samen kwamen we er niet meer uit. Als ik er alleen al aan dacht het alleen te moeten doen wist ik niet waar te beginnen. Er moest iets gebeuren. De kamer was zo vol dat er niet meer te kiezen viel waar nu mee te spelen.
Hester werd ingeschakeld. We begonnen met koffie en daar had ik het graag bij gelaten. Als een berg zag ik er tegen op. Alleen al het openen van mijn zoons kamerdeur.
Wat een spullen en wat een werk maar op de een of andere manier vlogen we er toch door heen. Zes vuilniszakken, drie dozen weggeef, kringloop, ergens anders bewaren etc verder. Pffft. Een beetje angstig liet ik mijn zoon zijn kamer zien, er was best wel veel weg. Hij sprong een gat in de lucht. Hoera, ik heb een nieuwe kamer. Nu weet ik weer wat ik heb. Ik kan overal bij. Geen een keer vroeg hij om iets dat weg was gegaan. Hij was blij met wat er stond. Je kunt dus best een keuze maken. Makkelijk is het niet. De stukgelezen ‘Dikkie Dik’ boekjes zijn emotioneel echt niet makkelijk weg te doen, maar horen niet thuis op een negenjarige jongen zijn slaapkamer.

S. Klooster, Haarlem

Frequently Asked Questions

Niet het antwoord gevonden wat u zocht? Neem vrijblijvend contact op.

Profiel

Drijvende kracht achter ZO! is Hester Zonjee. Zij is opgeleid tot Professional Organizer door de The Get Organized Institute®.

Door haar werkervaring als operatieassistente, stewardess en diverse functies binnen een internationaal commercieel bedrijf heeft zij ruime ervaring opgedaan in het organiseren van werkstromen, overzichtelijk werken en deadlines halen. Het overzicht bewaren in hectische situaties. Stresssituaties het hoofd bieden.

Huishouden

Hester Zonjee heeft drie kinderen en weet wat het is om een drukke baan met een gezin te combineren en daarnaast nog tijd vrij te maken voor sportactiviteiten en vrijwilligerswerk.

Zij schept er plezier in om de rode draad te bewaken en het is gebleken dat zij een meer dan gemiddeld talent heeft om structuur op te zetten in schijnbaar onoverzichtelijke situaties.

Hester Zonjee

Opruimen is het beste middel tegen stress!