Voor veel mensen is het een opluchting als hun ordeloze werkomgeving weer normale vormen aanneemt.

HZ-4-730X500

Hoge werkdruk

Heeft u continu het gevoel achter de feiten aan te lopen? U werkt hard en toch heeft u aan het einde van de dag niet gedaan wat u wilde doen.
Het wordt tijd om slim en efficiënt te gaan werken in plaats van geleefd te worden door de waan van de dag.

Werkplekorganisatie/timemanagement


Alleen als u overzicht heeft over uw werkzaamheden kunt u dit managen. Daarom helpt ZO! eerst bij het opschonen en structureren van uw werkplek. Zodra uw werkplek op orde is kunt u beter keuzes maken en uw tijd beter indelen. Doordat u grip heeft op uw werkzaamheden keren de rust en het plezier in uw werk weer terug. En dat straalt u ook uit naar uw klanten en collega’s.

Efficiencyverhoging op afdelingen

Zonder duidelijke werkwijze wordt er veel tijd verspild aan onderlinge afstemming. Dat gaat ten koste van de efficiency. ZO! licht de afdeling door, signaleert knelpunten en zoekt daar oplossingen bij. Door een efficiëntere aanpak van de werkzaamheden gaat ook de productiviteit omhoog. Daarbij heeft het een positief effect op het werkplezier. Zie ook de Quickscan.

Het vermoeiendste werk is het werk dat je maar niet afmaakt.

Werkzaamheden die aan bod komen zijn

  •     slim omgaan met e-mail
  •     stapels achterstallig werk opruimen,
  •     archiefsysteem reorganiseren of nieuw opzetten
  •     computerbestanden opruimen/herindelen
  •     structuur opzetten om overzicht te houden over al uw acties.
  •     timemanagement
  •     op verzoek clean desk policy introduceren

Het resultaat


Een praktisch en efficiënt ingericht kantoor waar u overzicht heeft over uw werkzaamheden. Daardoor kunt u een realistiche en haalbare planning maken. U heeft grip op uw werkzaamheden.
Klanten die door ZO! geholpen zijn ervaren allemaal veel meer rust op hun werkplek.

Structuur en overzicht op uw werkplek. 10% effectiever werken.
Wat zou u dat opleveren?

HZ-3-730X500

Ervaring heeft geleerd dat mensen tot rust komen als hun werkplek opgeruimd is.

WAT KLANTEN ZEGGEN?

"Mijn hoofd was het punt waar alle afspraken, alle deadlines, alle boodschappen en alle gebeurtenissen samenkwamen."

Als een bos prachtig gekleurde ballonnen, waarvan de touwtjes met elkaar in de knoop zaten of juist ongewild op avontuur gingen in de lucht.

Op zoek naar een personal organizer die mij kwam helpen om deze touwtjes goed te organiseren, kwam ik op de website van Hester. Overzichtelijk, persoonlijk, betrokken en vakkundig. Dat straalde de site uit en bij het kennismakingsgesprek was dat ook mijn eerste indruk van Hester.

In de daarop volgende drie sessies heeft ze mij hard laten werken om al die touwtjes uit mijn hoofd in mijn agenda te krijgen. Hester behoudt het overzicht, zet op de juiste momenten de juiste vragen in, laat je heel bewust kijken naar de taken die je uitvoert, helpt structuur in (digitale) documenten aan te brengen, ze vindt samen met jou een manier van organiseren die bij jóú past.
Elke gekleurde ballon is nu met zijn touwtje stevig verbonden, zelfstandig verankerd en als zijn tijd gekomen is knip ik zélf het touwtje door om ‘m te laten gaan.

L. Kenter,
WEA Acountants Adviseurs, Uitgeest

"Dank je wel voor je hulp."

De werkzaamheden gaan nu een stuk beter en we gaan met een opgeruimd gevoel naar huis na een intensieve werkdag. Dank je wel.

Maike Kramer,
't Praethuys in Alkmaar

"Je bent het geld dubbel en dwars waard."

Want je weet waar je het over hebt, je bent praktisch en je adviezen zijn bruikbaar. Daarbij breng je het op de goede manier.

Mw. N. Makkinga-Buur,
Hulp bij de opvoeding

"Informatiestroom werd door Hester geïnventariseerd en positief kritisch beoordeeld."

Onze bestaande manier van omgaan met onze papieren en digitale informatiestroom werd door Hester geïnventariseerd en positief kritisch beoordeeld. Daarna heeft zij ons met tact en doortastendheid ons systematisch leren organiseren, archiveren en prioriteren op een manier die blijvend effectief is.
Bedankt Hester!

Coen Splinter,
Aandacht Arbo bv

"Dankzij de quickscan werd ik mij bewust van ingesleten patronen."

Met behulp van gerichte vragen werd in een gesprek van ruim 2 uur de hele afdeling doorgelicht. Dankzij de quickscan werd ik mij bewust van ingesleten patronen. Hester houdt je op een prettige manier een spiegel voor waardoor je anders naar je eigen functioneren en dat van de afdeling kijkt. Daardoor konden we gezamenlijk accenten leggen en verbeterpunten benoemen. Het rapport dat ik na enkele dagen ontving geeft mij veel houvast bij het invoeren van de diverse verbeteringen.

Ingrid,
Syntens

Harder werken heeft geen zin, efficiënter werken wel.

Frequently Asked Questions

Een opgeruimde omgeving inspireert en verhoogt de productiviteit.

Opruimen is het beste middel tegen stress!

Profiel

Drijvende kracht achter ZO! is Hester Zonjee. Zij is opgeleid tot Professional Organizer door de The Get Organized Institute®.

Haar kennis van werkplekorganisatie komt door haar jarenlange ervaring in diverse functies binnen een internationaal commercieel bedrijf. Het organiseren van werkstromen, overzichtelijk werken en deadlines halen was aan de orde van de dag. Daardoor is overzicht bewaren in hectische situaties en het hoofd bieden aan stresssituaties een tweede natuur geworden.

Hester Zonjee

Bij ZO! zijn werkplekorganisatie en timemanagement een vanzelfsprekend geheel.