Voor veel mensen is het een opluchting als hun ordeloze werkomgeving weer normale vormen aanneemt.
Hoge werkdruk
Heeft u continu het gevoel achter de feiten aan te lopen? U werkt hard en toch heeft u aan het einde van de dag niet gedaan wat u wilde doen.
Het wordt tijd om slim en efficiënt te gaan werken in plaats van geleefd te worden door de waan van de dag.
Werkplekorganisatie/timemanagement
Alleen als u overzicht heeft over uw werkzaamheden kunt u dit managen. Daarom helpt ZO! eerst bij het opschonen en structureren van uw werkplek. Zodra uw werkplek op orde is kunt u beter keuzes maken en uw tijd beter indelen. Doordat u grip heeft op uw werkzaamheden keren de rust en het plezier in uw werk weer terug. En dat straalt u ook uit naar uw klanten en collega’s.
Efficiencyverhoging op afdelingen
Zonder duidelijke werkwijze wordt er veel tijd verspild aan onderlinge afstemming. Dat gaat ten koste van de efficiency. ZO! licht de afdeling door, signaleert knelpunten en zoekt daar oplossingen bij. Door een efficiëntere aanpak van de werkzaamheden gaat ook de productiviteit omhoog. Daarbij heeft het een positief effect op het werkplezier. Zie ook de Quickscan.
Het vermoeiendste werk is het werk dat je maar niet afmaakt.
Werkzaamheden die aan bod komen zijn
- slim omgaan met e-mail
- stapels achterstallig werk opruimen,
- archiefsysteem reorganiseren of nieuw opzetten
- computerbestanden opruimen/herindelen
- structuur opzetten om overzicht te houden over al uw acties.
- timemanagement
- op verzoek clean desk policy introduceren
Het resultaat
Een praktisch en efficiënt ingericht kantoor waar u overzicht heeft over uw werkzaamheden. Daardoor kunt u een realistiche en haalbare planning maken. U heeft grip op uw werkzaamheden.
Klanten die door ZO! geholpen zijn ervaren allemaal veel meer rust op hun werkplek.
Structuur en overzicht op uw werkplek. 10% effectiever werken.
Wat zou u dat opleveren?
Ervaring heeft geleerd dat mensen tot rust komen als hun werkplek opgeruimd is.
WAT KLANTEN ZEGGEN?
"Mijn hoofd was het punt waar alle afspraken, alle deadlines, alle boodschappen en alle gebeurtenissen samenkwamen."
"Dank je wel voor je hulp."
"Je bent het geld dubbel en dwars waard."
Want je weet waar je het over hebt, je bent praktisch en je adviezen zijn bruikbaar. Daarbij breng je het op de goede manier.
"Informatiestroom werd door Hester geïnventariseerd en positief kritisch beoordeeld."
"Dankzij de quickscan werd ik mij bewust van ingesleten patronen."
Harder werken heeft geen zin, efficiënter werken wel.
Frequently Asked Questions
Een opgeruimde omgeving inspireert en verhoogt de productiviteit.
Opruimen is het beste middel tegen stress!
Profiel
Drijvende kracht achter ZO! is Hester Zonjee. Zij is opgeleid tot Professional Organizer door de The Get Organized Institute®.
Haar kennis van werkplekorganisatie komt door haar jarenlange ervaring in diverse functies binnen een internationaal commercieel bedrijf. Het organiseren van werkstromen, overzichtelijk werken en deadlines halen was aan de orde van de dag. Daardoor is overzicht bewaren in hectische situaties en het hoofd bieden aan stresssituaties een tweede natuur geworden.