Chaos om u heen heeft chaos in uw hoofd tot gevolg. Door het opruimen van uw woonomgeving keert de rust terug!
Uw huis op orde
Heeft u last van een huis vol spullen, staan uw zolder en/of garage vol met dozen en meubels die u niet meer gebruikt, puilen uw kledingkasten uit? Is uw administratie een rommeltje. Het kan lastig zijn om dit zelf op te ruimen. Als het u boven het hoofd groeit en u weet niet waar u moet beginnen dan kunt u de hulp van ZO! inschakelen.
Waarmee helpt een professional organizer
(ook wel opruimcoach of huishoudcoach genoemd)
- Opruimen van de woning of delen daarvan (schuur, zolder, provisiekast, werkkamer, enzovoorts)
- Structuur aanbrengen in huishoudelijke activiteiten
- Verhuizingen
- Op orde brengen van de administratie
- Dag/week/maandplanningen
- Opruimtips en opbergtips
Het eindresultaat
Het eindresultaat is een opgeruimd huis waar alles een vaste plaats heeft gekregen. Kasten en ruimten zijn ingedeeld. Het is handig en efficiënt. Doordat u overzicht heeft en u veel tips en trucs heeft geleerd is het voortaan makkelijker om uw huishouden op orde te houden.
Ervaring heeft geleerd dat mensen tot rust komen als hun huis opgeruimd is.
Nooit meer zoeken naar kwijtgeraakte papieren!
Uw administratie op orde
Veel mensen vinden het lastig om hun papierwerk goed te organiseren. Daardoor liggen hun belangrijke papieren verspreid door het huis in verschillende laatjes en kasten. En zijn ze lastig terug te vinden als het nodig is.
Eenvoudig en snel
Dit probleem is gemakkelijk op te lossen. Voor slechts 195,- euro ontvangt u 3 ordners, een inhoudsopgave, tabbladen en stickers waarmee u in een handomdraai uw papieren snel en overzichtelijk kunt opbergen. Ondersteuning van ZO! is hierbij inbegrepen.
ZO! levert de ordners bij u af en helpt u vervolgens gedurende 3 uur om uw papieren op de juiste manier op te bergen.
Door de duidelijke ordner indeling en de begeleiding van ZO! bent u verzekerd van een goede voortgang. U kunt met een gerust hart deze opruimklus aan.
Voortaan heeft u overzicht over uw papierwerk.
De werkzaamheden van ZO! kunnen worden vergoed uit het PGB.
Ziekte of beperking
Als u door ziekte of een beperking extra hulp nodig heeft kan een professional organizer een uitkomst zijn. Denk hierbij aan hulp bij het organiseren van uw huishouden, het op orde brengen van uw administratie, het herindelen van uw spullen waardoor ze beter onder handbereik zijn in geval van een lichamelijke beperking.
ADHD, Autisme
Maar ook hulp bij ADHD of autisme vallen onder het vakgebied van een Professional Organizer. Juist zij zijn zeer geholpen met een vaste, duidelijke structuur, een weekschema en een opgeruimde woonomgeving of slaapkamer.
Aanvragen PGB of zorg vanuit de WMO
Denkt u in aanmerking te komen voor een PGB dan kan ZO! u adviseren in de aanvraag hiervoor en u op weg helpen. Daarnaast heeft ZO! een contract met de gemeenten BUCH en HAL waardoor er ook zorg vanuit de wet WMO, zorg in natura (ZIN) geboden kan worden.
Ervaring heeft geleerd dat mensen tot rust komen als hun huis opgeruimd is.
WAT KLANTEN ZEGGEN?
"Structuur in het huishouden."
"Spijt"
"De kamer van mijn zoon"
Frequently Asked Questions
Niet het antwoord gevonden wat u zocht? Neem vrijblijvend contact op.
Profiel
Drijvende kracht achter ZO! is Hester Zonjee. Zij is opgeleid tot Professional Organizer door de The Get Organized Institute®.
Door haar werkervaring als operatieassistente, stewardess en diverse functies binnen een internationaal commercieel bedrijf heeft zij ruime ervaring opgedaan in het organiseren van werkstromen, overzichtelijk werken en deadlines halen. Het overzicht bewaren in hectische situaties. Stresssituaties het hoofd bieden.
Huishouden
Hester Zonjee heeft drie kinderen en weet wat het is om een drukke baan met een gezin te combineren en daarnaast nog tijd vrij te maken voor sportactiviteiten en vrijwilligerswerk.
Zij schept er plezier in om de rode draad te bewaken en het is gebleken dat zij een meer dan gemiddeld talent heeft om structuur op te zetten in schijnbaar onoverzichtelijke situaties.